wtorek, 2 lutego 2010

Słowem wstępu - zdrowego, miłego życia!

Witam. Słowem wstępu - założyłem tego bloga aby OŻYWIAĆ i INTEGROWAĆ społeczność, firmy i instytucje działające na rynku produktów dla alergików. Zawodowo jestem redaktorem naczelnym videoportalu www.JaAlergik.pl, prywatnie alergikiem, a z zamiłowania pasjonatem nowych technologii medialnych i internetu. Łącząc to wszystko zauważyłem, że dotykam coraz częściej tematów, o których wiedzą nieliczni, a moje sumienie nie pozwoli mi przejść obok tego obojętnie. Nie mogę pewnych spraw dyskutować w serwisie, którego jestem naczelnym ale rozmawiając z lekarzami, producentami artykułów dla alergików, zielarzami, praktykami medycyny niekonwencjonalnej oraz z samymi alergikami nabrałem przekonania, że na TEMAT ALERGII WSZYSCY WIEMY TAK MAŁO, że każda nowa forma aktywności w tym temacie to krok w stronę zdrowszego społeczeństwa, zdrowszej rodziny i zdrowszego mnie samego. Dlatego zapraszam do komentowania i dyskusji a tematy pozwolę sobie tu wrzucać, można powiedzieć od sasa do lasa, ale wszystkie związane z alergią. Kończę pierwszy wpis słowami z piosenki Kombi "Zdrowego, miłego życia!".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz